PARTNERS

Het Bevers Harmonieorkest kan niet zonder de steun van zijn partners. Gedurende het voorbije jaar heeft de steun van onze vele partners ertoe bijgedragen dat onze vereniging kon blijven groeien en bloeien. We zijn ook blij om te zien dat het Bevers Jeugdorkest een grote groei kende in 2023. Uw financiële ondersteuning heeft tot doel de verdere ontplooiing van het orkest op alle vlakken te garanderen en jonge muzikanten kansen geven om samen te musiceren. De steun draagt bij tot de muzikale omkadering, begeleiding en opleiding van muzikanten en aankoop van partituren en instrumenten. In 2024 verhuizen wij naar een nieuw lokaal en uw steun zal deels ook gebruikt worden voor de inrichting daarvan.

Met ons sponsoraanbod bieden wij uw bedrijf maximale zichtbaarheid naar een groot doelpubliek. Het orkest zorgt voor de perfecte mix van communicatiemiddelen die de juiste “links” leggen tussen orkest, uw bedrijf en ons publiek. Het sponsoraanbod bestaat uit communicatiemiddelen die zich specifiek richten op het nieuwjaarconcert en een tweede concert rond de zomer in Beveren-Leie en uit meer permanente communicatiedragers die gedurende het hele jaar zichtbaarheid opleveren.

Interesse om ons orkest te ondersteunen? Neem contact met ons via info@beversharmonieorkest.be op en we bezorgen je graag de nodige informatie.